Vés al contingut

Què diuen els mitjans?

“El ciclo Blues & Ritmes de Badalona se apuntó el viernes otro tanto al programar la primera actuación en España de un histórico de la talla de Chris Hillman. Un único concierto en la Península, dentro de una pequeña gira europea, que colmó los apetitos de un público deseoso que había agotado las entradas con días de antelación”. Miquel Jurado, EL PAÍS (20/04/2004)

“El ple gairebé asbolut que va registrar el debut de Buddy Miller a Espanya va ser un triple premi a un il·lustre secundari, a un festival com el Blues & Ritmes que s’està guanyant un públic fidel al rock d’arrel americana i a un teatre on la música se sent amb gran nitidesa”. Nando Cruz, EL PERIÓDICO DE CATALUNYA (31/1/2005)

“El presentador del Blues & Ritmes tildó de histórica la presencia en Badalona de Booker T. & Mg’s, y no hablaba por boca de asno. Ante nostros estaba no sólo la mejor formación de soul instrumental conocida, sinó también tres de los sumos hacedores del celebérrimo Memphis sound”. Karles Torra, LA VANGUARDIA (30/04/2005)

“Ver aparecer de repente a una leyenda como Guy Clark en un escenario catalán debería ser considerado una sorpresa descomunal. Verle aparecer en el escenario del teatro Zorrilla de Badalona ya no lo es. Como mínimo, la sorpresa es mucho menor porque el festival Blues & Ritmes acumula una buena cantidad de sobresaltos de este calibre en su historial y este año, con sólo cuatro conciertos en su programa, ya ha dejado a más de uno con la boca abierta”. Miquel Jurado, EL PAÍS (24/04/2008)

“La direcció del cicle Blues & Ritmes de Badalona és com les possibilitats que toqui la loteria: una entre un milió. El que fan al Teatre Zorrilla no ho fa ningú, els artistes que configuren el cartell semblen extrets del catàleg de la sèrie Z desat en un calaix ple de pols on ningú s’atreveix a tornar a ficar-hi la mà”. Albert Puig, TIME OUT (04/2009)

“… era Randy Newman quien cerraba una deuda con España, país en el que no había
actuado jamás. El festival Blues & Ritmes de Badalona se llevó el gato al agua y en una
noche lluviosa, en el interior del teatro Zorrilla, llovió música a raudales y los asistentes
acabaron felizmente empapados”. Luís Hidalgo, EL PAÍS (06/05/2010)

“Com si fos un petit poble de la vela Gàl·lia, a Badalona resisteix un fels festivals amb més criteris dels que resisteix a casa nostra. Parlo del Blues & Ritmes, un preciosista cicle de concerts emmarcats en les velles parets del Teatre Zorrilla, per on caminen aquells que no acostumen a trobar passarel·la per on desfilar.” Albert Puig, TIME OUT (04/2012)

“El festival Blues & Ritmes de Badalona arriba a una nova edició amb el llistó qualitatiu intacte.” Esteban Linés, LA VANGUARDIA (05/2012)

%d bloggers like this: